reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anča Jamerson

Anča Jamerson

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manzelka, svagrina, teta, priatelka a sefka. Predovsetkym som vsak dusou mlada optimisticka realistka, ktora ma rada hudbu, prirodu, dobru kavu a cestovanie. Neverim vo vojny, ale v pohladenie, porozumenie a toleranciu. Zoznam autorových rubrík:  Pribeh z kaviarneSpomienkyMoj prvy razReceptySmiesne spomienky na domovNase zveryMoje male uvahyLen takSúkromnéNezaradené

reklama

Recepty

Vajecny konak.

Anča Jamerson

Vajecny konak.

Su veci, ktore su spojene s urcitymi udalostami, miestami ci sviatkami. Jednou z nich je aj vajecny konak. Mama ho vzdy robievala na Vianoce. Muzi pili riadny alkohol, vajecny konak bol zenske pitivo.

  • 23. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 237x
  • 18
Jednoducha, rychla a chutna vecera.: Zapeceny tuniakovy salat.

Anča Jamerson

Jednoducha, rychla a chutna vecera.: Zapeceny tuniakovy salat.

Dnes som stravila takmer dvanast hodin na poradach a mitingoch a po prichode domov mi moj muz Janko navrhol tuna buns (tunakove zapekane zemle)...

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 990x
  • 29
reklama
SkryťZatvoriť reklamu