reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anča Jamerson

Anča Jamerson

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manzelka, svagrina, teta, priatelka a sefka. Predovsetkym som vsak dusou mlada optimisticka realistka, ktora ma rada hudbu, prirodu, dobru kavu a cestovanie. Neverim vo vojny, ale v pohladenie, porozumenie a toleranciu. Zoznam autorových rubrík:  Pribeh z kaviarneSpomienkyMoj prvy razReceptySmiesne spomienky na domovNase zveryMoje male uvahyLen takSúkromnéNezaradené

reklama

Moj prvy raz

Mam patdesiat jeden rokov a (konecne!) mam prvy vodicak!

Anča Jamerson

Mam patdesiat jeden rokov a (konecne!) mam prvy vodicak!

Tak som to teda zvladla! Sice na druhy raz, ale predsa. Moj studenstsky vodicsky preukaz mi vyprsal dnes, tyzden po zlozeni skusky. Vytesujem sa ako male decko a aspon raz za den pozriem do penazenky, aby som sa presvedcila, ze som naozaj majitelkou novucickeho vodicskeho preukazu.

  • 28. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 104x
  • 18
Moj prvy raz: Let v balone.

Anča Jamerson

Moj prvy raz: Let v balone.

Strach z nepoznaneho ci neznameho, zvedavost ci tvrdohlavost, rozlicne fobie. Je uplne jedno, preco sa bojime urobit nieco, o com sme len poculi od inych, nieco, o com sme iba citali alebo sme to videli v televizii. Raz sa v nas vsak cosi zlomi... Leteli ste uz niekedy v balone?

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 646x
  • 7
Mam patdesiat rokov a chystam sa na moj prvy vodicak!

Anča Jamerson

Mam patdesiat rokov a chystam sa na moj prvy vodicak!

Zijem v USA takmer 13 rokov a vsade chodim autobusom alebo metrom. Cely zivot som bola ochotna naucit sa vsetko, co bolo v mojich silach a co bolo na dosah. Nikdy som vsak netuzila po soferovani. Hadam to bolo tym, ze sme nemali v rodine auto a hromadna doprava bola lacna a pomerne spolahliva. No a teraz som tu, vsetko je na strasne daleko od seba a ja stale pouzivam stare dobre autobusy a obcas metro. Som vsetkym na smiech a som zavisla....

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 216x
  • 25
reklama
SkryťZatvoriť reklamu