reklama

Maly fotopribeh z nasho krmidla pre vtaciky

Ako nas v skole ucili, vtaciky zvycajne v zime krmime len vtedy, ked napadne sneh. Avsak pri pohlade z okna som sa musela zasmiat. Krmidlo pre vtacikov sa zmenilo krmidlo pre vevericky. Zeby sa bali invazie nadhernych sykoriek Veroniky Bahnovej? Nuz, neviem. Jedno je iste. Nasa macka Zofa mala cely den ohromnu zabavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Americke vevericky nie su take krasne ako tie slovenske. Nie su rysave a na konci usiek nemaju tie krasne stetinky. Su vsak vsade, jedia cely den, co im pod zubky pride a neexistuje krmidlo, ktore by nenavstivili.

"Konecne to krmidlo niekto naplnil.... Neviem, preco je take male, kto sa sem ma zmestit?"

Obrázok blogu

 "Ani sa poriadne postavit nemozem. Juj, ako by som sa rada po dobrom obede trosku ponatahovala....."

Obrázok blogu

"....a poskrabkala..."

Obrázok blogu

"Nepojdem daleko, pocula som o akejsi Veronike Bahnovej a akychsi sykorkach, neviem ako daleko byvaju, nedajboze priletia a vsetko vyzobu..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

"...nepohnem sa odtialto... presne ako vtedy, ked mi ten kocur odhryzol koniec mojho krasneho chvosta!"

Obrázok blogu

"Byval ovela dlhsi a v zime som sa do neho dokazala cela zabalit...."

Obrázok blogu

"No, este tam naspodku trosku je, nerada plytvam kvalitnym vtacim krmivom!"

Obrázok blogu

"Neviem preco, ale mam pocit, ze ma spoza zaclony niekto sleduje...."

Obrázok blogu

"Boze, ako mam rada kukuricu a slnecnicove semienka!"

Obrázok blogu

"Co by som za to dala, keby som sa s tebou mohla ponahanat!"

Obrázok blogu

"A kedy sme si my dve potykali?"

Obrázok blogu

"Mozno ju aspon vo sne chytim a pohrame sa spolu. A dufam, ze mama zase naplni krmidlo Den mi ubehne rychlejsie, ked sa mam na co cez okno pozerat. Dobru noc!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu


Anča Jamerson

Anča Jamerson

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som matka, manzelka, svagrina, teta, priatelka a sefka. Predovsetkym som vsak dusou mlada optimisticka realistka, ktora ma rada hudbu, prirodu, dobru kavu a cestovanie. Neverim vo vojny, ale v pohladenie, porozumenie a toleranciu. Zoznam autorových rubrík:  Pribeh z kaviarneSpomienkyMoj prvy razReceptySmiesne spomienky na domovNase zveryMoje male uvahyLen takSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu